Tanaan menin sitten Bendigo Cupiin ja laittauduttiin kakki mekkoihin ja mentiin seuraamaan raveja. Ostin mulle maanantaina sinne mekon. Siella kaikilla oli hienoja mekkoja ja hatuja yms. Ma menin siis eilen mun kaverille yoksi ja mentiin niilta sitten sinne. Meita oli mina, Jana, Rischella, Amy ja Chloe.

2058607.jpg

2058606.jpg

Chloe, mina, Rischella & Jana

Hommattiin lonaaksi turkkilaista leipaa, dippia, kekseja, vesimelonia, mansikoita ja raahattiin ne sinne + vetta tietysti. Tanaan nimittain oli +34 C ja oli ihan alyttoman kuuma. Kuumin paiva tahan mennessa.Sais kylla nyt olla vahan viileampi muutama paiva, koska mun ylaselka on aivan palanut ja sattuu ihan hirveesti. Mulla oli kylla aurinkorasvaa, mutta ei se silti estanyt mua palamasta. Siella nautittiin raveista ja loytiin vetoa hevosista, en kyll kun muutamasta dollarista. Olin siella varmaan 5 tuntia ja sitten mun hostaiti tuli ja haki mut.

2058611.jpg

2058612.jpg

2058614.jpg

Oli ihan alyttoman kuuma, joten paatin menna uima-altaaseen kun kotona olin. Myos mun host veli ja isa tuli uimaan kans. Vesikin oli lamminta ja oli mukava viilentya. :D Laitettiin just mun "palovammmoille" rasvaa, joten toivottavasti helpottaa. :D Huomenna alkaa kokeet ja mulla on huomenna englinnin koe ja saksan suullinen. IIIKK...