Viime viikonloppuna oli taalla semmonen Bendigo show, se oli semmonen carnevaali. Menin sinne kolmen kaverin kanssa ja oltiin siella ainakin kuusi tuntia. Oli todella kuuma paiva, muistaakseni +32C, joten tuli myos rusketettua. Piti ostaa jatkuvasti kylmia juotavi, vaikka oli vesipullon tuonut mukanani, mutta se oli ihan lamminta jo siihen mennessa. $$ Siella oli huvipuistolaitteita, mutta en mennyt niihin, kun ne oli niin kalliita.

2014893.jpg

Mina ja Sarah.

2014911.jpg

Marie, Sarah & mina

Mentiin kuitenkin pomppulinnaan. Saatiin olla siina 7-8 minuuttia, mutta ei kestetty kun 4 minuuttia, kun oltiin jo ihan vasahtaneit. Oli pikkasen noloa, kun semmoset, 5-6 vuotiaat vaan paineli menemaan. Se pomppulinnan pitajakin sanoi, et eikos noin nuorien pitais jaksaa. Mut Taidan olla tulossa vanhaksi. :D Kierreltiin kojuja ja ostettiin jottain karkkia, muttei oikein muuta.

2014926.jpg

Sarah, mina & Carol

2014910.jpg

Klo 9 oli ilotulitus ja jaatiin katsomaan sita, eka oli vahan epavarma et onko sita laisinkaan, kun oli niin kuuma ja kuiva, mutta onneksi oli. Kymmenen maissa kaikki oli ohi ja otettiin taksi meille, kun mun kaksi kaveria tuli emille yoksi. Mun vanhemmilla oli vieraita ja ne oli juonut viinia, joten ne ei voinut hakea meita. Mentiin heti kotiin paastya Uima-altaaseen, kun se oli ekaa paivaa tana kevaana auki. Se vesi oli ehka vahan viileaa, mutta ihan uimakelpoista. Mentiin viela porealtaaseen ja siell taas on ihan alyttoman kuuma, +40C.

Torstaina meilla olisi ollut koulussa semmonen Road safety paiva, joten ei ollut normaaleja tunteja, mut mun vanhemmat sano et mun ei tarvi menna, jos en halua. Menin siis kavereiden kanssa kaupunkiin ja syotiin makkarissa. Pikaruoka on taalla paljon halvempaa kuin suomessa ja se on halvempaa kuin terveellinen ruoka ja siksi kaikki syo sita. Jalkeen pain kuulinkin et paiva koulussa oli vaan ajan haaskausta ja ihan tylsaa, joten olen onneliinen etten mennyt. :D

Perjantaina oli sitten laillisesti vapaa paiva, kun year 12 oli enkunkoe ja ne tarvi koko koulun kayttoon. Ma menen mun aidin ja velejn kanssa Melbourneen, kun mun veljella oli semmonen erikoisurheilulaakari. Mentiin ekaksi semmoseen Valimeren supermarkettiin ja sitten sinne laakariin. Sen jalkeen lounastettiin mun siskon Emman kanssa, joka asuu Melbournessa. Lopuksi mentiin viela koko Black:iin, jossa on maailman parasta suklaata, mut se on kylla todella kallis paikka, joten otin vaan muutaman suklaan.

Tanaan menin mun aidin kanssa kuntosalille. Ja siella oli kaikki laitteet vaihdettu uusiin ja siksi se olikin ollut viimiset kolme paivaa kiinni. Ne on nyt todella hyvia. Sen jalkeen ma menin mun parin kaverin kanssa ostoksille Market place:een, jonne oli tullut todella paljon uusia liikkeita. Tuli siis ostettua kengat, pari paita, laukku...