Eka viikko koulun lomia takana ja toinen viela edessa. Mun hostperhe lahti Vietnamiin, joten munkin piti menna jonnekin. Mun kaveri Linda koulusta sano et voisin olla niilla jonkun aikaa ja paadyin olemaan 6 paivaa. Han asuu pikkukaupungissa nimelta Heatcote ja se on 40 minuuttia Bendigosta. Kaytiin kaksi kertaa Melbournessa ja muuten vaan oleiltiin. Meilla oli todella hauskaa, mut oon kylla tyytyvainen et asun lahella kaupunkia, vaikka ensin tuntuikin et oon korvessa. Taalla julkiset on aika huonot ja niita ei hirveest ole. Ne on kylla paljon halvemmat kuin Suomessa. Taalla vanhemmat paasaantoisesti kuskaa lapsia ympariinsa. :D

Torstaina ma sitten palasin Bendigoon ja oon mun aluevalvojan luona 6 paivaa. Perjantaina menen parin kaverin kanssa ulos. Kaytiin syomassa italialaisessa ja mentiin elokuviin. Elokuvatkin on halvempia. Yksi elokuvalippu on 11 dollaria, mika on 6 euroa. Katsottiin Wildchild. Se oli tosi hyva ja siita pitaa varmasti jos tykkaa Chickflick-elokuvista, niinku ne taalla sanoo. :D

Kaksi saksalais tyttoa kutsu mut ensi syksyna Saksaan Octoberfestin aikaan. Joten on jo monta matkaa odottamassa, kun palaan suomeen, ensin on kylla tehtava vahan toita. :D

Laitan tanne kuvia, kun paasen kotiin. :D