Olin viime viikonloppuna Port Fairy: n musiikkifestivaalilla. Lahdettiin koko perheen kanssa Perjantaina koulun jalkeen ajamaan. Matka kesti 4 tuntia. Pysahdyttiin syomaan McDonaldsissa ja plavelu oli hitainta mita olen tavannut, olis saanut ravintolassa jo aterian siihen mennessa kun saatiin hampparit.

Saavuttiin perille klo 9 aikaan, joten muut olivat jo saapuneet perille. Oltiin vuokrattu semmoinen talo ja siella nukkui 4  muuta tuttavaperhetta. Lauantai aamuna herattiin aikaisin ja syotiin aamupala ja lahdettiin  festivaali alueelle. Musiikki ei varsinasesti ole semmoista jota ma kuuntelisin, mutta tykkasin loppujen lopuksi monista bandeista. Sama jatkui koko viikonlopun. Maanantaina pakattiin auto ja lahdettiin ajamaaan kotia kohti. Pysahdyttiin taas McDonaldsissa. Kiva menna kotiin, kun valilla saa ihan normaalia ruokaa, kun koko viikonlopun osti ruuan siella festivaali alueen kioskeista. Maanantai oli public  holiday, joten ei koulua  ollut.

Steven, Mina ja Hannah:n kaveri

The little Stevies

Hannah ja sen serkku.

Ainiin, nyt jo toinen ihminen on sanonut mulle etta mulle on kehittymassa skotlantilainen aksentti. :D Kun mun hostaiti on skotlannista, niin kai ihan vakisinkin.

Oli juuri Legal studies sac, joka meni yllattavan hyvin, vaikka en ollut lukenut, kun ei ole ollut aikaa. :D

Saatiin koulukuvatkin vihdoin, ei ollut kovin hyvat. :D