Viime lauantaina oltiin ravintolassa syomassa, koska oli Paulin synttarit. :D Se oli hyva Thai ravintola, vaikkakin myohemmin illalla mulla oli vatsa ihan sekaisin, en kyll oo varma etta johtuko siita, kun on koko perheella ollu muutamat viimiset paivat vahan vatsakipuja. :(

Sunnuntaina menin pelaamaan jalkapalloa. Menen sinne joka sunnuntai 10-12 aamulla. Se on semmonen porukka joka pelaa vaan huvin vuoksi. Ekan kerran kun kavin siella, niin seuraavana 2 paivana en pystynyt kunnolla kavelemaan, kun oli lihakset niin kipeet. Ma oon ainut tytto ja nuorin myos. Siella on yleensa joku 18 miesta ja mun hostisa pelaa myos. Siella on nuoria ja vanhoja ja myos silta valilta.

Tanaan mulla oli viimeinen varsinainen koulupaiva tana vuonna, mutta viela kokeet edessa. :( Olen just lahdossa Janalle ja Rischellalle yoksi, kun meen niitten kanssa huomenna Bendigo Cup: iin, mika on siis public holiday sen takia. Se on siis ravit. Ostin maanantaina mekon ja kukan laitettavaksi hiuksiin, kun hatut oli aikas kallita ja kayttaisin sita kuitenkin vaan taman kerran. Pitaa laittaa paljon aurinkorasvaa koska huomenna on +32C ja tanaankin on ollu 30 C.